loader black loader black loader product loader white
Potřebujete poradit? Ozvěte se naší Nike. +421 914 777 111 (Po - Pia: 8:00 - 16:00)

ZDE JSTE SPRÁVNĚ - Protein.cz

O naší kvalitě hovoří i tato ocenění:
ShopRoku 2013 Víťaz
ShopRoku 2014 Víťaz
ShopRoku 2015 Víťaz
ShopRoku 2016 Víťaz
ShopRoku 2017 Finalista
ShopRoku 2018 Finalista

AKČNÍ NABÍDKA PRO VÁS

Do konce této nabídky zbývá pouze:
DEN
HODINA
MINUTA
SEKUNDA

Nenašli jste odpověď na vaši otázku? Zeptejte se našeho odborníka

Mgr. Ľuboš Lištinský je absolvent Fakulty tělesné výchovy a sportu Univerzity Karlovy v Praze se zaměřením kondiční trenér a fitness trenér. Jeho specializace je rozvoj kondičních a koordinačních schopností, formování postavy z estetického a funkčního hlediska, vyrovnání svalových dysbalancí, funkční trénink, CORE trénink, Crossfit, problematika stravování a doplňků výživy.

Mgr. Ľuboš Lištinský
trener@protein.cz
+421 914 111 999 (Po - Pia: 10:00 - 17:00)
Napsat zprávu

NEJNOVĚJŠÍ PŘÍSPĚVKY V NAŠEM BLOGU

Všetko, čo potrebujete vědět o HMB

Všetko, čo potrebujete vědět o HMB

HMB je suplement, o kterém mnozí slyšeli a evidují, že něco takového existuje, ale nevědí o něm téměř nic a většina lidí ho nikdy nevyzkoušela. A to je velká škoda. Ano, je pravda, že nepatří mezi nejzákladnější suplementy jako např. protein, kreatin nebo vitamíny, ale má prokazatelné pozitivní účinky, které se ti hodí nejen v období nabírání svalové hmoty, ale zejména během diety. V tomto článku se dozvíš všechny potřebné informace o HMB, o jeho účincích na tělo, o zdrojích HMB z potravin a o tom, jak ho správně dávkovat.

Vše, co potřebujete vědět o ZMA

Vše, co potřebujete vědět o ZMA

ZMA je suplement, který se vzhledem ke svému složení řadí do kategorie vitamínů a minerálů. Kromě toho, že se používá na podporu růstu svalové hmoty a síly, je vhodný i na budování imunity a pevného zdraví.

Cvičení při teplotě, kašli, nachlazení či zranění: ano nebo ne?

Cvičení při teplotě, kašli, nachlazení či zranění: ano nebo ne?

Toto téma není příliš běžné, ale je třeba se mu věnovat, protože každý z nás alespoň jednou za čas zápasí s nemocí a je dobré vědět, co v takovém případě dělat. Zda jít cvičit, nebo naopak vynechat trénink? Zlepšuje cvičení imunitu? Kdy ano a kdy ne? Odpovědi na tyto, ale i další otázky najdeš níže. Pojďme na to.

Arginin pro dříče: hojí rány a pomáhá zvládat namožené svaly

Arginin pro dříče: hojí rány a pomáhá zvládat namožené svaly

Arginin je semiesenciální aminokyselina, která je ve fitness světě známá zejména pro zlepšení prokrvení svalstva a na tzv. napumpování svalů při tréninku. Tvé tělo si ji dokáže vytvořit, avšak dodatečná suplementace přináší řadu pozitivních účinků na tvé tělo. A to nejen z hlediska svalového rozvoje, ale i celkového zdraví tvého těla. Účinkem je velmi podobný citrulinu.

NENECHTE SI UJÍT ŽÁDNOU Z NAŠICH NOVINEK

Zanechte nám Vaši emailovou adresu a my Vás čas od času překvapíme s našimi skvělými akcemi, novinkami a zajímavými články.

PROTEIN.CZ NA INSTAGRAME

SLEDUJTE NÁŠ FACEBOOK